Powered By Blogger

Thursday, December 30, 2010

apakah makna perasaan ku ini??

disaat diriku keseorangan,
aku rasa kesepian,
disaat diriku berdampingan,
aku rasa x dperlukan...

sekarang aku rasa seperti kehilangan sesuatu yg x pasti...

semakin di fkirkan,
lg berat hatiku ini...
tetapi dia sdah pergi dr hdupku,
perlukah aku memikirnya lg???

ya ALLAH!!!!
tlg lah hmbamu ini ya ALLAH,
sekarang dia mnjd kwn baikku,
kdg2 aku fkir adakah aku msih syg akan dia lg,

perkara ini mula aku fkirkan,
ketika adknya mula bertanya kpdaku psal perasaan ku....
ketika itulah aku mula fkirkannya...

tp adakah dia juga memikirkan tntg diriku???

aku binggung...
keliru,
perasaan sebegini slalu dtg silih bergnti...

ketika aku fkirkan tntg dia,
aku psti resah,
adk dia dh aku anggap mcm adk sndiri...


sincere:
ji


No comments:

Post a Comment