Powered By Blogger

Sunday, January 30, 2011

Sampai Hati Mereka

salam sejahtera,dan luar biasa bagus,
disini aku nak cerita kisah hidup aku selama sebulan dekat oztel...
apabila aku mendapat tahu aku dapat tggal d'asrama baru,aku berasa syukur sekali,
TaPi,
disebalik kegembiraan aku tu,ada bnyk hati yg terluka dgn kegembiraan aku ini...aku pun x tahu kenapa mereka mesti nak ANTI aku,
ada juga d'kalangan mereka yg mengatakan aku ni perampas n mengongkong orang,but aku rasa aku x pernah buat mcm tu,tp aku rasa aku yg dkongkong(dibuli),bnyk betul dugaan org yg nk berjaya kan??
d'anti sbb pandai,sbb rpat dgn kwn baik org,sbb rpt dgn laki DLL...
aku pun plik,sbb selama ni,aku dh cuba jaga hati diaorg,dh bnyk tlg diaorg,dh bnyk sakitkan hati sendiri,dh bnyk berdiam, tp ni yg terjadi??? MAYBE diaorg kwn dgn aku hanya untuk enjoy,not SINCERE...
DI KELAS,
aku dh jd pendiam,pasif n NERD!!!
aku buat ni smua sbb aku nk jaga hati diaorg,lg2 nk jaga mulut kwn aku yg murai tu...
mmg ssah nk jaga mulut org ni...that's why i'm friend with book now....it's easy for me..because with that our feeling is same like that book...
aku slalu baca buku motivasi or agama,supaya hidup aku akan bermotivasi...
but ,i hope my friend will be like last year...
sincere:
ji

No comments:

Post a Comment