Powered By Blogger

Wednesday, December 1, 2010

bulan baru,smakin hampir musim sekolah....

sdah lbih kurang dua minggu meninggalkan sekolah,,

rasa sunyi di rumah tanpa pekikan/jeritan kwn2 sekolah...kenakalan mereka sentiasa berlegar2 d'ruang fikiran...adakah pada tahun hadapan aku masih bisa bersama2 dengan mereka???ya,aku harap bisa...aku amat rindu akan kwn2 yg sentiasa ada sahaja usikan nakal ataupun ejekan yang membolehkan aku menjerit dan ketawa...huh,,itu dulu...dan bila tahun depan muncul,bolehkah aku bersama2 dgn mereka semula....dduk ddlm klz yg sama,dtmpt yg sama??? blajar bersama2??

aku ingin titipkan salam dan doa buat kwn2ku yg sentiasa ada dsmping aku ddlm ksedihan mahupun gembira...aku amat sayang dan rindu akan kalian...kalian tiada pengganti,mahupun ingin digantikan dgn batu permata ataupun berlian...kalian adalah amat istimewa buat aku...

pada malam yang hening ini,aku berasa amat sunyi...kwn2ku smuanya sdah beransur2 tidur,ttp aku??
msih berada dhadapan komputer sdg menulis blog untuk tatapan kwn2ku yg  lain...aku rasa sekarang,aku tiada cerita yang ingin d'kongsi bersama kalian...

ttp aku ingin coretkan dsini,

kwn itu adalah anugerah yg pling berharga drpd ALLAH kpd kita,
ia seperti tiada ganti,
ttp kita juga hendaklah mencari kwn yg bnar2 kwn,
yg boleh membawa kita ke jalan yg bnar,
bkn kwn yg membawa kita ke jalan jahanam atau ke jalan maksiat,
jauhilah kwn yg sedemikian rupa...
NAUZUBILLAH!!!!
jauhilah drpd kita...

ingin aku katakan lagi aku amat syg akan dua  org kwn aku ini,
mereka ada masa aku gembira mahupun sedih,
insya allah,
iaitu,,
nur annisaa binti rosli,
adib haikal...

sampai d'sini sahaja coretan aku,
moga kwn2 aku ini sentiasa dbwh rahmat ALLAH...
amin...

2 comments:

  1. :) aq x prsn lk nme aq de at cnieyhh... haha !!! bggee !!!!

    ReplyDelete
  2. tp,ko btol2 bleyh jd kwn yg baik n memahami aku ke??
    ko bleyh terima aku sbgai kwn ko seadanya???

    ReplyDelete