Powered By Blogger

Wednesday, March 26, 2014

kegembiraan untuk yang ke-17

Assalamualaikum, salam ukhuwah,

untuk entry baru kali ini saya ingin berkongsi kegembiraan saya menyambut birthday saya semalam,

260314

tarikh itu .. WAJIB ingt.. kerana itulah tarikh hari jadi ku,

aku telah dapat banyak wish drpada kawan-kawan facebook ku,

aku berterima kasih sangat kepada mereka, 

kerana mereka sudi menyambut birthday ku walaupun hanya sekadar memberi ucapan,

kawan-kawan lama aku juga ramai yang wish aku dan mereka kata

mereka RINDU aku.. 
aku juga MERINDUKAN mereka,

seorang kawan yang baru ku kenal pada tahun  ni, 

memberi aku hadiah sebuah puisi,





sungguh puitis kata-katanya, 
akan ku simpan dengan baik,
akan ku jadikan ia sebagai koleksi di dalam buku puisi ku,

untuk yang terakhir kalinya,
aku hanya ingin berterima kasih semula kepada kawan- kawan yang sudi memberi ucapan kepada ku,




No comments:

Post a Comment